عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است: - شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی/ مهدی محمدی؛ سولماز خادمی؛ قاسم سلیمی؛ عبداله پارسا؛ فهیمه کشاورزی به ترتیب: دانشیار، دانشجوی دکتری و استادیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز، دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، استادیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز - شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی)/ غلامعلی منتظر؛ طیبه گشول دره سیبی؛ محمدحسن عباسی به ترتیب: استاد و دانشجوی دکتری مهندسی فنّاوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرّس، دکتری مدیریت فنّاوری اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی - بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیت های استفاده از آزمایشگاه های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی/ زهرا اکبری پردنجانی؛ کیوان صالحی به ترتیب: دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش مهندسی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران و دانشیار بخش تخصصی پژوهش و سنجش دانشکده روا نشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران - ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان/ نوید ندیمی؛ علی زاینده رودی به ترتیب: دانشیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی راه وترابری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران - ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی/ حمیدرضا حیدری نوقابی؛ شروان عطایی؛ عظیم میرزازاده به ترتیب: استادیار و دانشیار دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشیار دپارتمان آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران - طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان/ رقیه گوگساز قوچانی استادیار دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی تهران در پایان فصلنامه، چکیده مقالات به زبان انگلیسی آمده است.