صدمین شماره فصلنامه آموزش مهندسی ایران منتشر شد

صدمین شماره فصلنامه آموزش مهندسی ایران منتشر شد
صدمین شماره فصلنامه آموزشی مهندسی ایران منتشر شد. در این شماره 7 مقاله از استادان و صاحبنظران در زمینه های مختلف آموزش مهندسی به چاپ رسیده است.

عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است:

چارچوب ارتقای محتوای آموزش کارشناسی مهندسی عمران با رویکرد انتقال مهارت‌‏های کارآفرینی/  آرزو محمدی، آیت‌اله ممیز و سید محمود طاهری به ترتیب کارشناس‌ارشد آموزش مهندسی دانشکده علوم مهندسی، استادیار دانشکده کارآفرینی و استاد دانشکده علوم مهندسی دانشگاه تهران

نگرش دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز به‌‏تناسب برنامه‌‏های درسی تحصیلات تکمیلی با رویکرد توسعه پایدار/ مهدی محمدی، راضیه شیرین‌حصار و  قاسم سلیمی به ترتیب دکترای رشته مطالعات برنامه درسی، دکترای مطالعات برنامه درسی و دکترای مدیریت آموزش عالی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز

بررسی رابطه میان خودکارآمدی ریاضی، رایانه و علوم با عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته‌‏های مهندسی/ مهدی ابوالقاسمی نجف آبادی و کمال نصرتی هشی استادیاران گروه آموزش علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان

روش خلاقانه مهندسی برای شبیه‏‌سازی ماندگار سامانه‌‏های مهندسی در محیط‏‌های نرم‌افزاری/ امیرحسین منصوری و رقیه گوگ‌ساز قوچانی به ترتیب دانشجوی کارشناسی‌ارشد و دانشیار گروه مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی

ساختار و الگویی جدید بر پایۀ نیازهای حرفه‌ای برای تدریس درس زبان تخصصی مهندسی برق، یک مطالعۀ موردی/ امیر مسعود سوداگر دکتری برق آزمایشگاه پژوهشی مدارها و سامانه‌های مجتمع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شناسایی مولفه‌های مهارت مباحثه در فرایند یادگیری طراحی معماری/ علیرضا رضوانی و مجید یزدانی به ترتیب استادیار گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و استادیار گروه معماری موسسه آموزش عالی خاوران مشهد

چالش‏‌های آموزش عالی در رشته‌‏های مهندسی/ جواد فیض استاد دانشگاه تهران و عضو پیوسته فرهنگستان علوم

 

در پایان فصلنامه، چکیده مقالات به زبان انگلیسی آمده است.

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
10:01
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید