نود و نهمین شماره فصلنامه آموزش مهندسی ایران منتشر شد

نود و نهمین شماره فصلنامه آموزش مهندسی ایران منتشر شد
نود و نهمین شماره فصلنامه آموزشی مهندسی ایران به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم منتشر شد. در این شماره 6 مقاله از استادان و صاحبنظران در زمینه های مختلف آموزش مهندسی به چاپ رسیده است.

عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است:

گزارش پژوهش های شاخه مهندسی مواد و معدن پیرامون آموزش مهندسی

 

ترمودینامیک مهندسی شیمی: بازنگری در محتوا و آموزش/ لیلا زرگرزاده و غلامرضا پازوکی به ترتیب استادیار و دانشیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

رویکردی نو در کاهش بار روانی امتحان و افزایش یادگیری در آموزش مهندسی/ رحمت ستوده قره باغ و امیرحسین درخشانی به ترتیب استاد و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

بحران کاهش تقاضا در رشته‏ های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در نظام دانشگاهی ایران: شناسایی راهکارها/ محسن نظرزاده زارع استادیار گروه علوم تربیتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر

 

تحلیل ساختار دانشی آموزش مهندسی ایران با رویکرد هم ‏رخدادی واژگان طی سال‏ های 1378 تا 1401/ احسان گرایی و افسانه َعبدلی به ترتیب دانشـیار و استادیار گروه علوم تربیتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان

 

بررسی رابطۀ بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه‏ ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی)/ امید مهدیه، داود عباسی و معصومه سلمانی به ترتیب استادیار، استادیار و کارشناسی ارشد گروه مدیریت و حسابداری دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان

 

تأثیر شایستگی‌های فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی/ مرتضی اکبری، علیرضا حاتمی، حدیث پورجمشیدی و نسرین ماه آور پور به ترتیب دانشیار و کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه و دکتری دانشگاه الزهرا تهران

 

بیانیه هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران

 

در پایان فصلنامه، چکیده مقالات به زبان انگلیسی آمده است.

 

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲
11:18
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید