عناوین مقالات منتشر شده در این شماره بدین شرح است: - گزارش پژوهش های شاخه مهندسی مواد و معدن پیرامون آموزش مهندسی - ترمودینامیک مهندسی شیمی: بازنگری در محتوا و آموزش/ لیلا زرگرزاده و غلامرضا پازوکی به ترتیب استادیار و دانشیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر - رویکردی نو در کاهش بار روانی امتحان و افزایش یادگیری در آموزش مهندسی/ رحمت ستوده قره باغ و امیرحسین درخشانی به ترتیب استاد و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - بحران کاهش تقاضا در رشته های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در نظام دانشگاهی ایران: شناسایی راهکارها/ محسن نظرزاده زارع استادیار گروه علوم تربیتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر - تحلیل ساختار دانشی آموزش مهندسی ایران با رویکرد هم رخدادی واژگان طی سال های 1378 تا 1401/ احسان گرایی و افسانه َعبدلی به ترتیب دانشـیار و استادیار گروه علوم تربیتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان - بررسی رابطۀ بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی)/ امید مهدیه، داود عباسی و معصومه سلمانی به ترتیب استادیار، استادیار و کارشناسی ارشد گروه مدیریت و حسابداری دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان - تأثیر شایستگیهای فردی و مالی بر قصد کارآفرینی دانشجویان خارجی: نقش میانجی انگیزه حفاظتی/ مرتضی اکبری، علیرضا حاتمی، حدیث پورجمشیدی و نسرین ماه آور پور به ترتیب دانشیار و کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه و دکتری دانشگاه الزهرا تهران - بیانیه هشتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی ایران در پایان فصلنامه، چکیده مقالات به زبان انگلیسی آمده است.